12.09.2023
Я і мої однокласники/ Me and my classmates
1.
Прослухай та повтори вп 1 с 10. Запам’ятай фрази, які ми
використовуємо при знайомстві.
2.
Вп 2 с 10. Прослухай та запиши до робочого зошита.
3.
Виконай вп 1 с 7 в друкованому зошиті.
4.
Попрацюй у парах. Виконай вп 3 та 4 с 10. Усно презентуй
на клас інформацію та діалог.
Домашнє завдання
Вп 2, 3 с 7 у друкованому зошиті
08.09.2023
Портфель і речі в ньому/ A backpack and the things in it
1. Усно виконай вп 1 с 9. Подивися на малюнки та скажи, що є у портфелях кожної дитини.
2. Зіграйте гру у парах (вп 2 с 9). Обирай один з рюкзаків. Потім заплющте очі. Розкажи своєму партнеру, що знаходиться в рюкзаку. За кожну річ, яку ви згадали, ви отримуєте бали! Перемагає той, хто набрав найбільше балів.
3. Виконай вправи 1, 2 с 6 у друкованому зошиті.
Домашнє завдання
Вп 3 с 9. Зробіть картки зі словами для вашого класу. Зробіть картки зі словами. Напишіть назви речей у вашому класі. Прикріпіть кожну картку зі словом на предмет або поруч з ним. Вивчіть ці слова.
05.09.2023
Я і мій шкільний друг/ Me and my school friend
1.
Зверни увагу на вп 1, 2 с 7. Прочитай та дай відповіді на
запитання у парах.
2.
Виконай вправи 1-3 с 5 у друкованому зошиті.
3.
Вп 3 с 8. Проведи інтерв’ю серед своїх однокласників.
Запитай цікаву інформацію у своїх друзів за зразком, який подано у підручнику.
Домашнє завдання
Письмово виконай вп 4 с 8 у звичайному робочому зошиті. До
поданої інформації створи запитання.
Перш ніж працювати в зошиті,
необхідно вказати дату та вид роботи за зразком:
Tuesday, the 5th of September
Homework
04.09.2023
Про себе/About me.
1. Розпочнемо роботу із вп 1 с 6. Прослухай та повтори
віршик.
2. Письмово виконай вп 1 с 4 у друкованому зошиті. Поєднай
картинки із фразами, які ми тільки що пригадали.
3. Відчуй себе актором. Виконай усно вп 2 с 7. Повтори
віршик та розіграй його серед друзів.
4. Розкажи про себе за допомогою готових фраз, які подані у
вп 3 с 7. Запиши коротеньку історію про себе до свого звичайного робочого
зошита.
Перш ніж працювати в зошиті,
необхідно вказати дату та вид роботи за зразком:
Monday, the 4th of September
Class work
Домашнє завдання
Виконай вп 2 с 4 у друкованому зошиті
25.05.2023
24.05.2023
Listening
My last weekend
Listening
Date:___________ Name:_____________________ Form:_____
1. Write true (T) or false (F).
1.
Last weekend I got up at seven o’clock in the morning.
2.
I had breakfast at half past eight and went for a walk with my family.
3. ![]()
We played tennis.
4. Then we rode our bikes.
5. ![]()
I and my sister Sue made a birthday card for our grandfather.
6. At half past eight, I went to bed.
2. Fill from the box.
family a quarter past twelve got up dinner sister Sue |
1) Last weekend I …………… at seven o’clock in the afternoon.
2) At……………………………………, my mum cooked ……………… and I went to eat.
3) Our ……………… bought a big cake and a present for her because she had a birthday.
4) I and my ……………………………. made a birthday card for her.
23.05.2023
Плани на літо/ Plans for the summer
1. Вп 4 с 126. Поговоріть зі своїми однокласниками.
2. Вп 5 с 126. Паграйте у гру на відгадування.
3. Письмово виконай вп 4 с 104 (електронний зошит). Запиши за зразком.
Перш ніж працювати в зошиті, необхідно вказати дату та вид роботи за зразком:
Tuesday, the 23th of May
Class work
Домашнє завдання
Письмово викона1 вп 5 с 105 (електронний зошит) за зразком.
Перш ніж працювати в зошиті, необхідно вказати дату та вид роботи за зразком:
Tuesday, the 23th of May
Homework
18.05.2023
Час історій/ Story time
1.
Вп 1 с 125. Добери малюнки до речень.
2.
Вп 2 с 125. Заповни пропуски, обравши відповідь.
Перш ніж працювати в зошиті, необхідно вказати дату та вид
роботи за зразком:
Thursday, the 18th of May
Class work
3.
Вп 3 с 126. Прочитай та поєднай.
Домашнє завдання
Виконай вп 1-2 с 103 (електронний зошит)
Перш ніж працювати в зошиті, необхідно вказати дату та вид
роботи за зразком:
Thursday, the 18th of May
Homework
17.05.2023
Улюблена пора року/ Favorite season of the year
1. Вп 1 с 124. Слухай та показуй. Тоді прочитай.
2. Вп 2 с 124. Дай відповіді на запитання.
3. Вп 1 с 102 (електронний зошит). Поєднай фрази, щоб утворити речення.
Перш ніж працювати в зошиті, необхідно вказати дату та вид роботи за зразком:
Wednеsday, the 17th of May
Class work
Домашнє завдання
Виконати вп 2 с 102 (електронний зошит).
Перш ніж працювати в зошиті, необхідно вказати дату та вид роботи за зразком:
Wednеsday, the 17th of May
Homework
16.05.2023
Щасливого Великодня/ Happy Easter
1. Вп 1 с 123. Випиши правильні твердження.
Перш ніж працювати в зошиті, необхідно вказати дату та вид роботи за зразком:
Tuesday, the 16th of May
Class work
2. Вп 5 с 123. Запитуйте та дайте відповіді у парах.
3. Вп 5 с 101 (електронний зошит). Прочитай да дай відповідь про кролика.
Домашнє завдання
Вп 4 с 123. Допоможи Тарасу написати відповідь на лист.
Перш ніж працювати в зошиті, необхідно вказати дату та вид роботи за зразком:
Tuesday, the 16th of May
Homework
11.05.2023
Щасливого Великодня/ Happy Easter
1.
Вп 1 с 122. Прослухай, повтори та покажи.
2. Вп 1 с 99 (електронний зошит). Утвори та запиши слова.
Перш ніж працювати в зошиті, необхідно вказати дату та вид
роботи за зразком:
Thursday, the 11th of May
Class work
3.
Вп 2 с 122. Прослухай та прочитай.
Домашнє завдання
Вивчи слова с 122 вп 1. Вп 3 с 100 (електронний зошит). Прочитай та намалюй.
10.05.2023
Осінь чудова/ Autumn is wonderful
1. Вп 1 с 121. Прочитай слова у рамці. Доповни ними речення, які подані у підручнику.
2. Вп 2 с 121. Зіграйте гру.
3. Вп 3 с 121. Прослухай та повтори вірш.
Домашнє завдання
Вп 1 с 98 (електронний зошит). Доповни речення.
Перш ніж працювати в зошиті, необхідно вказати дату та вид роботи за зразком:
Wednеsday, the 10th of May
Homework
09.05.2023
День народження Джима/ Jim's birthday
1. Пригадай назви місяців.
2. Вп 1 с 120. Подивися та поговори зі своїми однокласниками. Утвори питання та дай на них відповіді за зразком, який подано у підручнику.
3. Розкажи своїм однокласниками коли ти святкуєш своє день народження.
4. Усно дай відповіді на запитання вп 2 с 120.
Домашнє завдання
Розкажи коли святкують своє день народження члени твоєї родини.
04.05.2023
Місяці/ Months
1.
Письмово виконай вп 2 с 97 з електронного зошита.
Перш ніж працювати в зошиті, необхідно вказати дату та вид
роботи за зразком:
Thursday, the 4th of May
Class work
2.
Дай відповіді на запитання.
What is the first
month of the year?
What month comes
after August?
What month is a
three-letter word?
What is the second
spring month?
How many months
are there in a season?
How many months
are there in a year?
How many seasons
are there in a year?
3.
Візьми участь у вікторинах для закріплення знань про пори
року та місяці.
1. Переглянь відео та дізнайся цікаву інформацію про 12 місяців.
Домашнє завдання
Розкажи про свій улюблений місяць
03.05.2023
Місяці/ Months
1. Пригадай назви місяців.
2. Вп 1 с 120. Подивися та поговори зі своїми однокласниками. Утвори питання та дай на них відповіді за зразком, який подано у підручнику.
3. Усно дай відповіді на запитання вп 2 с 120.
4. Письмово виконай вп 1 с 97 з електронного зошита.
Перш ніж працювати в зошиті, необхідно вказати дату та вид роботи за зразком:
Wednеsday, the 3rd of May
Class work
Домашнє завдання
Повторити назви місяців.
02.05.2023
Пори року/ The seasons
1. Вп 4 с 119. Прослухай, прочитай та повтори слова та речення.
2. Вп 5 с 119. Запитуйте та відповідаєйте у парах.
3. Письмово виконай вп 5 с 96 з електронного зошита.
Перш ніж працювати в зошиті, необхідно вказати дату та вид роботи за зразком:
Tuеsday, the 2nd of May
Class work
Домашнє завдання
Письмово виконай вп 4 с 96 з електронного зошита.
Перш ніж працювати в зошиті, необхідно вказати дату та вид роботи за зразком:
Tuеsday, the 2nd of May
Homework
27.04.2023
Пори року/ The seasons
1. Письмово виконай вп 2 с 95 з електронного зошита. Напиши
пори року та добери місяці до відповідного сезону.
Перш ніж працювати в зошиті, необхідно вказати дату та вид
роботи за зразком:
Thursday, the 27th of April
Class work
2. Вп 3 с 119. Прочитай речення та порівняй їх. Запиши до
свого зошита зразки цих речень.
3. Вп 3 с 96 електронний зошит. Подивися та обери відповідне
слово у реченні.
Домашнє завдання
Намалюй карту пір року та напиши їхні назви і місяці, які відповідають
цьому сезону.
26.04.2023
Погода у різних країнах світу/ Weather around the world
1. Вп 1 с 118. Послухай, покажи та повтори. Запиши до свого словника слова та вивчи їх.
Months /mʌnθs/ місяці
Seasons /ˈsiːznz/ пори року
| Summer | /ˈsʌmɚ/ літо |
| Fall | /ˈfɑɫ/ осінь |
| Winter | /ˈwɪntɚ/ зима |
| Spring | /ˈspɹɪŋ/ весна |
| January | /ˈdʒæn.ju.er.i/ січень |
| February | /ˈfeb.ruː.er.i/ лютий |
| March | /mɑːrtʃ/ березень |
| April | /ˈeɪ.prəl/ квітень |
| May | /meɪ/ травень |
| June | /dʒuːn/ червень |
| July | /dʒʊˈlaɪ/ липень |
| August | /ɑːˈɡʌst/ серпень |
| September | /sepˈtem.bɚ/ вересень |
| October | /ɑːkˈtoʊ.bɚ/ жовтень |
| November | /noʊˈvem.bɚ/ листопад |
| December | /dɪˈsem.bɚ/ грудень |
2. Вп 2 с 118. Розглянь малюнок. Прослухай, прочитай та переклади діалог.
Домашнє завдання
Вивчи слова вп 1 с 118. Розкажи нам про свою улюблену пору року.
25.04.2023
Погода за вікном/ Weather outside the
window
1.
Вп 3 с 117. Прослухай
запис. Спробуй виразно прочитати вірш та перекласти його.
2.
Письмово виконай вп 2
с 94 з електронного зошита. Встав пропущені літери.
Перш ніж працювати в зошиті, необхідно вказати дату та вид
роботи за зразком:
Tuеsday, the 25th of April
Class work
3.
Вп 3 с 94. Прочитай
слова у рамці та доповни ними текст.
Домашнє завдання
Вивчи вірш с 117 вп 3
20.04.2023
Погода/ Weather
1.
Вп 1 с 117. Запитуй
та відповідай у парах. Використовуй слова, які подані у рамці поруч.
Перш ніж працювати в зошиті, необхідно
вказати дату та вид роботи за зразком:
Thursday, the 20th of April
Class work
2.
Вп 2 с 117. Подивися
і відгадай про яку країну говориться у реченнях.
3.
Вп 1 с 94 з
електронного зошита. Обведи та випиши слова.
Домашнє завдання
Письмово виконай вп 1 с 117.
Опиши погоду за вікном за допомогою речень, які подані у підручнику. Користуйся
словами у рамці поруч.
Перш ніж працювати в зошиті, необхідно
вказати дату та вид роботи за зразком:
Thursday, the 20th of April
Homework
19.04.2023
Погода/ Weather
1. Вп 1 с 116. Прослухай, покажи та повтори. Запиши слова до свого словника та вивчи їх.
sky /skaɪ/ небо
cloud /klaʊd/ хмара
windy /ˈwɪndi/ вітряно
cloudy /ˈklaʊdi/ пасмурхо
weather /ˈwɛðə/ погода
shine /ʃaɪn/ блищати
stay /steɪ/ стояти, залишитися
hot /hɒt/ спекотно
cold /kəʊld/ холодно
sunny /ˈsʌni/ сонячно
raining /ˈreɪnɪŋ/ дощ
snowing /ˈsnəʊɪŋ/ сніг
2.
Вп 2 с 116. Послухай та
прочитай, переклади.
3. Вп 3 с 116. Прослухай. Тоді прочитай.
4.
Усно виконай вп 1 с
93. Подивися уважно на картинки та поєднай їх з описом, який наведено нижче.
Домашнє завдання
Письмово виконай вп 3 с 93 з
електронного зошита. Перечитай вп 3 с 116 у своєму підручнику та дай відповіді
на поставленні запитання.
Перш ніж працювати в зошиті, необхідно вказати дату та вид
роботи за зразком:
Wednеsday, the 19h of April
Homework
18.04.2023
Мої попередні вихідні/ My previous weekend
1. Письмов виконав вп 3 с 90 з електронного зошита. Утвори
заперечні речення.
Перш ніж працювати в зошиті, необхідно вказати дату та вид
роботи за зразком:
Tuеsday, the 18th of April
Class work
2. Вп 4 с 90. Усно утвори речення.
3. Вп 5 с 91. Подивися та доповни питання. Дай відповіді на
них.
4. Вп 4 с 114. Запитуйте та відповідайте у парах.
Домашнє завдання
Письмово виконай вп 5 с 114. Напиши про свої минулі вихідні за зразком,
який подано у підручнику
Перш ніж працювати в зошиті, необхідно вказати дату та вид
роботи за зразком:
Tuеsday, the 18th of April
Homework
13.04.2023
Мої попередні вихідні/ My previous weekend
1. Вп 1 с 112. Слухай та показуй. Тоді прочитай. Запам’ятай
два нових неправильних дієслова. Запиши їх до свого зошита за таким зразком.
Перш ніж працювати в зошиті, необхідно вказати дату та вид роботи за зразком:
Thursday, the 13th of April
Class work
Прокинувся- woke up, woke up, woke up, woke up, woke up.
Побіг- ran, ran, ran, ran, ran, ran.
2. Вп 1 с 113. Прочитай та скажи, що робила Кейт учора.
3. Вп 2 с 113. Прочитай речення на с 114 та добери малюнки
до них.
Домашнє завдання
Письмово виконати вп 1-2 с 89 з електронного зошита.
Перш ніж працювати в зошиті, необхідно вказати дату та вид
роботи за зразком:
Thursday, the 13th of April
Homework
12.04.2023
Час історій/ Story time
1. Вп 4 с 111. Запитуй та відповідай у парах.
2. Виконай вп 4-5 с 87 у електронному зошиті.
Домашнє завдання
Письмово виконай вп 5 с 111. Напиши про останні вихідні свого друга/подруги, використовуючи фрази із підручника.
Перш ніж працювати в зошиті, необхідно вказати дату та вид роботи за зразком:
Wednеsday, the 12th of April
Homework
11.04.2023
Вихідні мого друга/ My friend's weekend
1. Пригадай неправильні дієслова, які ми вивчали на попередніх уроках.
2. Прочитай та переклади фрази у вп 1 с 110.
3. Запитай та відповідай про Ніка у парах.
4. Виконай вп 1-3 с 86 у електронному робочому зошиті.
Домашнє завдання
Письмово виконай вп 3 с 110.
Перш ніж працювати в зошиті, необхідно вказати дату та вид роботи за зразком:
Tuesday, the 11th of April
Homework
06.04.2023
Вихідні мого друга/ My
friend's weekend
1.
Вп 4
с 109. Подивися і скажи, що Нік робив учора.
2.
Вп 5
с 109. Утвори речення з поданих слів.
3.
Вп 6
с 109. Подивися на план Ніка (вп 4 с 109) та постав йому запитання.
4.
Усно
виконай вп 4 с 85 у електронному зошиті.
Домашнє завдання
Повторити слова з вп
1 с 107. Письмово виконати вп 4 с 109.
Перш ніж працювати в зошиті, необхідно
вказати дату та вид роботи за зразком:
Thursday, the 6th of April
Homework
05.04.2023
Готуємо торт для вечірки/ Making
a cake for a party
1. Сьогодні вивчемо разом більше новий неправильних дієслів.
Прослухай та прочитай слова та речення із вп 1 с 107. Вивчи на пам’ять форми
неправильних дієслів.
2. У своєму робочому зошиті зроби такий запис:
Перш ніж працювати в зошиті, необхідно
вказати дату та вид роботи за зразком:
Wednеsday, the 5th of April
Class work
Write – wrote, write-wrote, write-wrote.
Blow-blew, blow-blew, blow-blew.
Bring-brought, bring-brought, bring-brought.
Buy-bought, buy-bought, buy-bought.
Take-took, take-took, take-took.
Make-made, make-made, make-made.
3. Вп 3 с 108. Розглянь малюнки, послухай та скажи що діти
роблять разом.
4. Усно виконай вп 1, 3 с 84 у електронному зошиті.
Домашнє завдання.
Вивчити нові форми неправильних дієслів з вп 1 с 107. Виконати вп 2 с 108.
Напишіть про свій учорашній день за допомогою слів з рамки.
Перш ніж працювати в зошиті, необхідно
вказати дату та вид роботи за зразком:
Wednеsday, the 5th of April
Homework
04.04.2024
Зазвичай і вчора/ Usually and yesterday
1. Пригадай неправильні дієслова, які ми вивчали на попередніх уроках.
2. Зіграй гру та перевір свої знання.
3. Вп 2 с 106. Пограйте у гру на відгадування.
4. Вп 3 с 106. Прослухай та розкажи віршик.
Домашнє завдання
Вп 3 с 106 прочитати та перекласти вірш
23.03.2023
Зазвичай і вчора/ Usually and yesterday
1. Вп 1 с 105. Розглянь малюнки, прослухай, прочитай та переклади діалог.
2. Виконай письмово вп 1-2 с 83 у електронному зошиті.
Перш ніж працювати в зошиті, необхідно вказати дату та вид
роботи за зразком:
Thursday, the 23rd of March
Class work
Домашнє завдання
Вп 3 с 83 у електронному зошиті. Напиши про те, що ти робив учора.
Перш ніж працювати в зошиті, необхідно вказати дату та вид
роботи за зразком:
Thursday, the 23rd of March
Homework
22.03.2023
Прогулянка у парку/ A walk in the park
Для початку ми маємо пригадати коли ми читаємо закінчення ed як [t], [d], [id]. Прочитай слова з вп 1 с 98, пригадай як їх правильну вимову.
- Як [t] ми читаємо тоді, коли слова закінчуються на глухий приголосний крім бувки t.
- Як [d] ми читаємо тоді, коли слова закінчуються на дзвінкий приголосний, крім букви d і голосного.
-Як [id] ми читаємо, коли слово закінчується на букви t і d.
[t] (worked, watched, washed, walked, cooked, helped)
[d] (listened, phoned, played, opened,lived, cleaned)
[id] (visited, repeated, acted, painted, couted)
1. Пояснення нового граматичного матеріалу
Ви вже знаєте, що в англійській мові є правильні дієслова, до яких в реченні ми додаємо закінчення ed, але в англійській мові є неправильні дієслова. Чому неправильні? Ось послухайте одну історію.
Колись дуже давно в чудовій країні Language жили багато частин мови. Серед них і дієслова. Та деякі дієслова вирішили, що вони не звичайні, особливі, чарівні. Вони припинили підкорятись правилам. За що королева країни Language вигнала їх. Ці дієслова почали блукати по світу Англійської мови. Сьогодні деякі з цих дієслів завітали до нас.
Ось погляньте на них .
go – went- йшов
see – saw- бачив
come – came-прийшов
learn – learnt-вчив
do – did-робив
have – had-мав
Repeat all together.
2. Вп 1 с 104. Прослухай, прочитай та переклади слова та фрази.
3. Запиши до свого робочого зошита слова з вп 1 с 104.
go – went- йшов
see – saw- бачив
come – came-прийшов
learn – learnt-вчив
do – did-робив
have – had-мав
Перш ніж працювати в зошиті, необхідно вказати дату та вид роботи за зразком:
Wednеsday, the 22nd of March
Class work
4. Виконай письмово вп 1-2 с 82 з електронного зошита.
Домашнє завдання
Вивчити слова вп 1 с 104. Виконати вп 2 с 104.
Перш ніж працювати в зошиті, необхідно вказати дату та вид роботи за зразком:
Wednеsday, the 22nd of March
Homework
21.03.2023
Розпорядок дня Вікі/ Viki's daily schedule
1. Вп 1 с 102. Поєднай слова, утвори питання та дай відповіді на них.
2. Вп 2(а) с 102. Прочитай слова хвалька.
3. вп 2(б) с 102. Вислови свої сумніви за зразком, який вказано у підручнику.
4. Письмово виконай вп 2 с 80 та вп 1 с 81 з електронного зошита.
Перш ніж працювати в зошиті, необхідно вказати дату та вид роботи за зразком:
Tuеsday, the 21st of March
Class work
Домашнє завдання
Вп 2(б,с) с 102. Усно вислови сумніви та запереч слова хвалька.
16.03.2023
Чим ти займався
вчора?/ What did you do yesterday?
Переглянь відео з прикладами вживання «did/didn't»
2.
Усно виконай вп 1-2 с
80 з електронного зошита.
3.
Вп 4 с 101. Послухай,
скажи та покажи рухи
Домашнє завдання
Письмово виконати вп 3 с 101
Перш ніж працювати в зошиті, необхідно вказати дату та вид
роботи за зразком:
Thursday, the 16th of March
Homework
15.03.2023
Чим ти займався вчора?/ What did you do yesterday?
1. Вп 1 с 100. Прочитай та порівняй типи речень.
2. Утвори стверджувальні, заперечні та питальні речення у Past Simple tense.
3. Виконай вп 2 с 100. Утвори заперечні речення.
4. Вп 1 с 79 (електронний зошит). Утвори питання та дай на них відповідь.
Домашнє завдання
Вп 2 с 79 (електронний зошит). Прочитай, запитай та дай відповідь
14.03.2023
Вчора він грався на
подвір’ї/ He played in the yard yesterday
1.
Повтори слова, які ми розглядали та вивчали на минулому уроці.
2. Вп 3 с 99. Подивися і скажи, як потрібно доповнити
речення.
3. Вп 4 с 99. Попрацюй у парах. Запитай свого друга та дай
відповіді на запитання.
4.
Виконай вп 3 с 78 у електронному зошиті. Доповни лист словами, які подані
вище у рамці
Домашнє завдання
Розкажи історію про
свої вихідні за зразком вп 4 с 99
09.03.2023
Де ти був на вихідних?/ Where were you on the weekend?
На минулих уроках ми з вами
вивчини дієслово «Бути» у минулому часі.
Was | were.
Сьогодні, ми з вами вивчемо нові дієслова, які також можемо вживати у розмові, аудіюванні та письмі у минулому часі.
1.
Вп 1 с 98. Прослухай
та прочитай дієслова. Запиши їх до свого словника та вивчи.
worked [wɜːkt] працював
listened [ˈlɪsnd ] слухав
visited [ˈvɪzɪtɪd] відвідував
watched [wɒʧt] дивився
phoned [fəʊnd] телефонував
repeated [rɪˈpiːtɪd] повторив
washed [wɒʃt] вимив
played [pleɪd] грав
acted [ˈæktɪd] зіграв/діяв
walked [wɔːkt] гуляв
opened [ˈəʊpənd] відкрив
painted [ˈpeɪntɪd] зафарбував
cooked [kʊkt] приготував
lived [lɪvd] жив
counted [ˈkaʊntɪd] порахував
helped [hɛlpt] допоміг
cleaned [kliːnd] прибрав
2.
Розглянь малюнки вп 2
с 97, прослухай запис та скажи про що йде розмова.
3.
Запиши слова до свого
словничка, які знаходяться внизу сторінки підручника
garage /ˈɡærɑːʒ/ гараж
stadium /ˈsteɪdiəm/ стадіон
4.
Усно виконай вп 1 с
77 у електронному зошиті.
Домашнє завдання.
Вивчи слова у словнику. Виконай
письмово вп 2 с 77 у електронному зошиті (натисни на виділене посилання, щоб відкрити файл ).
Перш ніж працювати в
зошиті, необхідно вказати дату та вид роботи за зразком:
Thursday, the 9th of March
Homework
08.03.2023
Де ти був на вихідних?/ Where were you on the weekend?
1. Вп 3 с 97. Уважно прочитай питання та переклади їх. Дай відповіді англійською мовою.
2. Попрацюй у парах. Виконай завдання вп 4 с 97. Разом зі своїм другом запитуйте та відповідайте в парах.
3. Вп 5 с 97. Прослухай, скажи та покажи рухи.
4. Усно виконай вп 4 с 76 у електронному зошиті.
Домашнє завдання
Вп 5 с 97. Прочитай та переклади текст
07.03.2023
Канікули в Британії/ Holidays in Britain
1. Вп 1 с 96. Прослухай, прочитай та переклади речення.
2. Вп 2 с 96. Прочитай та переклади лист. Розкажи про дії, які описані у листі, у минулому часі.
3. Виконай вправи у електронному друкованому зошиті №1-2 с 75.
Домашнє завдання
Письмово виконай вп 2 с 96. Перепиши лист в минулому часі.
Перш ніж працювати в зошиті, необхідно вказати дату та вид роботи за зразком:
Tuesday, the 7th of March
Homework
02.03.2023
Я була вдома/ I was at home
Сьогодні ми разом з вами дізнаємося, як потрібно утворити
заперечення та питання з дієсловами «was\were».
Як
поводяться was та were у заперечних реченнях
Усе дуже просто: до дієслова was/were потрібно додати
частку not. Як це працює:
·
The noodles were not as tasty as I imagined —
Локшина була не такою смачною, як я її уявляв.
·
They were not at home, when I
came — Їх не було вдома, коли я прийшов.
А якщо ще й спростити, це матиме такий вигляд: wasn’t/weren’t:
·
Jack wasn’t upbeat during the
meeting today — Джек не був піднесеним під час зустрічі сьогодні.
·
You weren’t hungry, when we came
into a cafe — Ти не була голодною, коли ми зайшли до кафе.
Як поводяться was та were у питальних реченнях
У випадку питального речення з
was/were логіка трохи інша. Was/were грають роль допоміжного дієслова to
do.
Отже, ставите was/where на початок
речення, далі — підмет, а все інше залишаємо без змін:
·
Was he the HR
manager or recruiter? — Він був HR-менеджером чи рекрутером?
·
Were they at this
place last year? — Чи були вони на цьому місці минулого року?
З wasn’t/weren’t схема аналогічна:
·
Wasn’t Nick at
Tom’s birthday party? — Хіба Нік не був на день народженні у Тома?
·
Weren’t you sick
last weekend? — Хіба ти не хворів на минулих вихідних?
Як відповідати на питальні речення з was та were?
Схема така: Yes/no + підмет +was/were/wasn’t/weren’t.
·
Were you surprised
by this fact? — Ти була здивована цим фактом?
✅ Yes, I was — Так.
❌ No, I wasn’t — Ні.
1. Вп 1 с 94. Прочитай та порівняй подані речення у підручнику. Що їх
відрізняє?
2.
Виконай вп 2 с 94,
щоб закріпити вивчений матеріал.
3.
Вп 3 с 95. Подивися
та скажи де потрібно використати «was\were».
4. Усно виконай вп 1 с 74 з електронного друкованого зошита.
Домашнє завдання.
Виконай вп 2 с 74 у електронному друкованому зошиті.
01.03.2023
Зимові канікули/ Winter holidays
Сьогодні продовжуємо вивчати тему «Це було вчора!»
1. Пригадай правила вживання «was\were».
2. Повтори слова вп 2 с 93.
3. Виконай вп 3 с 93. Утвори речення.
4. Поговоримо? Виконай вп 4 с 93. Розкажи, де ти був?
Домашнє завдання.
Вп 4 с 93. Попрактикуйся розказувати де ти/мама/сестра був/була вчора/на канікулах/минулого літа.
28.02.2023
Це було вчора. Зима/ It was yesterday. Winter
Сьогодні поговоримо разом з вами про минулий час. А саме про дієслово to be. Коли ми говоримо з вами про дію, яка відбулася у минулому, то наше дієслово перетворюється на зовсім нові частинки «was\were».
Дієсловоtobe вживається для вираження присутності, наявності, місцезнаходження, опису якостей та властивостей предметів, а також для утворення граматичних конструкцій на позначення часу. В українській мові дієслово to be часто оминається на відміну від англійської мови, в якій to be ніколи не опускається, адже в цьому випадку речення стане граматично неправильним та може загубити своє значення.
Отже, дієслово «бути» в минулому простому часу має дві форми: was (що перекладається, як був/була) і were (були). Перша форма вживається з займенниками I, He, She, It і іменниками в однині, тоді як друга — з іменниками у множині і займенниками We, You, They.
Вживаючи займенник you, пам’ятайте, що в англійській мові воно стоїть у множині і тому завжди узгоджується з дієсловами у формі множини!
Ці форми дієслова «to be» вживаються в тих же значеннях, що і форми теперішнього часу am, is, are.
1. При вказівці імені людини.
His name was John. — Його звали Джон.
Their names were Jane and Frida. — Їх звали Джейн і Фріда.
2. При вказівці віку.
Jim was 25 last year. — Джиму виповнилося 25 років у минулому році.
My grand parents were 75 last month. — Моїх дідуся і бабусі виповнилося 75 років минулого місяця.
3. При вказівці місцезнаходження людини або групи людей.
They were at the library last week. — Вони були в бібліотеці минулого тижня.
4. При описі людини або предмета.
She was tall and slender. — Вона була високою і стрункою.
5. При перерахуванні якостей людини.
He was stupid but kind. — Він був дурним, але добрим.
6. У сталих виразах.
They were interested in Literature 3 years ago. — Вони цікавилися літературою 3 роки тому.
I was fond of music when I was student. — Я захоплювався музикою, коли був студентом.
My brother was good at Physics when he studied at school. — Мій брат добре вчився з фізики (= йому добре давалася фізика), коли вчився в школі.
7. При описі погоди.
It was warm and wet last winter. — Минулої зими було тепло і сиро.
It was hot and windy this summer. — Цього літа було жарко і вітряно.
1. Давайте разом з вами послухаємо та прочитаємо завдання вп 2 с 93.
2. Виконаємо вп 1 с 72 у електронному зошиті. Запишіть до свого зошита це завдання
Перш ніж працювати в зошиті, необхідно вказати дату та вид роботи за зразком:
Tuesday, the 28th of February
Class work
3. Вп 1 с 92. Розглянь малюнки. Послухай та скажи, що зображено
Домашнє завдання.
Виконай письмово вп 2 с 72 з електронного робочого зошита
Перш ніж працювати в зошиті, необхідно вказати дату та вид роботи за зразком:
Tuesday, the 28th of February
Homework
23.02.2023
Моя улюблена їжа/ My favorite food
Працюємо на с 91.
1.
Розкажи про свою улюблену їжу.
2.
Напиши декілька речень про свій улюблений мультфільм.
3.
Виконай вп 3-4 с 71 (електронний робочий зошит)
Домашнє завдання
Виготуй постер і розкажи про свій улюблений день
22.03.2023
Мій сніданок/ My breakfast
1. Прочитай та дай відповідь на запитання вп 4 с 90.
2. Вп 5 с 90. Розкажи нам про свій сніданок.
3. Вп 6 с 90. Розкажи про свою улюблену їжу, використавши малюнок, який ти намалював/намалювала вчора.
Домашня робота.
За зразком вп 5 с 90 напиши про свій улюблений сніданок.
Перш ніж працювати в зошиті, необхідно вказати дату та вид роботи за зразком:
Wednesday, the 22nd of February
Homework
21.02.2023
Час історії/ Story time
Сьогодні працюємо на сторінках підручника 89-90.
1. Подивися на малюнки вп 1 с 89. Скажи, що на них зображено. Опиши дії англійською мовою.
2. Вп 2 с 89. Прочитай та перевір себе.
3. Вп 3 с 90. Добери відповіді до запропонованих питань.
4. Вп 1-2 с 70 (електронний робочий зошит). Вп 2 виконай письмово у своєму робочому зошиті.
Намалюй свою улюблену їжу.
16.02.2023
Розпорядок дня/ Daily schedule
1. Прослухай текст про Джесіку та її улюблене число. (відео
0:23-4:00)
2. Виконай вп 2 с 88. Знайди відповідні слова у тексті.
3. Розкажи про своє улюблене число.
4. Переглянь улюблений мультфільм Джесіки та відпочинь)
Домашнє завдання.
Повтори
лексику
15.02.2023
Розпорядок дня/ Daily schedule
1. Розкажи про свою сім’ю, користуючись відповідями, які ти підготував вдома.
Перш ніж працювати в зошиті, необхідно вказати дату та вид роботи за зразком:
Wednesday, the 15th of February
Class work
2. Вп 1 с 87. Слухай та показуй. Потім прочитай та переклади.
3. Виконай вп 1 с 69 (робочий електронний зошит)..png)
Домашнє завдання
Розкажи про свою улюблену цифру.
14.02.2023
Вихідний в моїй родині/ A day off in my
family
1.
2. Письмово виконай вп 3 с 68 (електронний робочий зошит)
Перш ніж працювати в зошиті, необхідно вказати дату та
вид роботи за зразком:
Tuesday, the 14th of February
Class work
Домашнє завдання
Виконати усно вп 1 с 67 (електронний робочий зошит)
09.02.2023
Бажаєте чаю/ Some
tea?
1. Вп 1 с 85. Прочитай текст. Запиши у словничок виділені
слова та запам’ятай їхнє значення.
always | ˈɔːlweɪz| завжди
never |ˈnɛvə| ніколи
usually |ˈjuːʒʊəli| зазвичай
sometimes | ˈsʌmtaɪmz| деколи
2. Для засвоєння матеріалу переглянь короткий мультик про розпорядок дня.
3. Вп 2 с 86. Дай відповіді на запитання, використовуючи
слова з рамки.
Домашнє завдання.
Вивчити нову лексику. Вп 3 с 86. Прочитай та переклади
текст. Письмово дай відповіді на запитання після тексту, вказавши «правда/true» і
«брехня\false»
Перш ніж
працювати в зошиті, необхідно вказати дату та вид роботи за зразком:
Thursday, the 9th of February
Homework
08.02.2023
Їжа/Food
1. Прослухай, повтори та прочитай завдання вп 1 с 83.
запиши слова та вирази до свого словника
go to bed [ɡəʊ tə bed] лягати в ліжко;
make bad [meɪk bed] застиляти ліжко;
always [ˈɔːlweɪz] завжди;
alone [əˈləʊn] самотній.
2. Вп 2 с 83-84. Розглянь малюнки. Прослухай та скажи про що йдеться мова.
3. Усно виконай вп 1-2 с 66 у електронному робочому зошиті.
Домашнє завдання
Вп 3 с 84. Прочитай та переклади уривки текстів. Доповни текст словами та фразами із попередньої вправи.
07.02.2023
Їжа/Food
1. Пригадай правила використання артиклів “a”, “an”. “some”, переглянувши відео.
2.
Виконай
усно вп 1 с 82. Запитай та дай відповідь.
3.
Вп 2
с 82. Зіграй у гру. Назви правильний артикль до кожного слова. Правила вживання
артиклів переглянь вище.
4. Усно виконай вп 2 с 65 у робочому зошиті.
Домашнє завдання.
Повтори правила вживання артиклів “a”, “an”. “some”.
Запам’ятай слова вп 2 с 82.
02.02.2023
Їжа/Food
1.
Вп 1
с 81. Прослухай та прочитай.
2.
Вп 2
с 81. Прочитай та порівняй.
3.
Усно виконай
вп 1 с 63, вп 1,2 с 64 у електронному робочому зошиті.
4.
Домашнє
завдання.
вп 1 с 80 читати та перекладати
01.02.2023
Фрукти та овочі/ Fruits and vegetables
Гра «Snowballs»
Let’s play the game.
Їсти, пити, готувати, виготовляти , другий сніданок, обід, вечеря.
Supper, dinner, lunch, eat, drink, cook, make.
2. Опрацювання нового лексичного матеріалу.
Repeat after me a banana, a cucumber, a lemon, a carrot, a tomato, a cabbage, a vegetable, a fruit, an apple, an onion, an orange.
Can you name all the fruits/vegetables?
What is your favourite fruit/vegetable?
Which fruits/vegetables don't you like?
Let`s play a game.
(Дівчатка утворюють «ланцюжок» використовуючи овочі, а хлопчики – фрукти)
Р1. I like apples.
(звертаючись до іншого учня): What fruits/vegetables does he/she like?
Р2: He/she likes apples. And I like bananas.
P3: He/she likes bananas. And I like oranges.
За описом ви маєте відгадати, про які фрукти чи овочі йдеться мова.
1. It is green and long.
Pupils: Cucumber.
Pupils: Cabbage.
3.It is sweet or sour, round, yellow or red or green and juicy .
Pupils: Apple.
Pupils: Lemon.
5. It is sweet, long and orange.
Pupils: Carrot.
Teacher:6. It is sweet, long and yellow.
Pupils:Banana.
Pupils:Orange.
8.It is round, brown and bitter.
Pupils:Onion.
Розвиток навичок мовлення.
Do you like to cook?
Today we make salad’s.
(Чотири групи дітей. Дві групи готують овочевий салат, дві - фруктовий салат. Капітани команд обирають інструкції щодо приготування та зразки відповідей.)
Example:
Fruit salad
We make a fruit salad.
We take one apple, two oranges, and a banana .
Vegetable salad
We make a vegetable salad.
We take one onion, one tomato, and two cucumber .
Розвиток навичок письма.
У вас на партах є картки з вивченими словами. Але деякі букви зі слів погубилися. Впишіть пропущені букви.
Complete the words .
a cuc..mber
an ap..le
a c..rrot
an on..on
a cab..age
a b..nana
a lem..n
an or..nge
a tom..to
Домашнє завдання.
31.01.2023
Фрукти та овочі/ Fruits and vegetables
1. Вп 1 с 79. Прослухай та повтори слова. Запам’ятай назви овочів та фруктів. Запиши слова у словничок)
vegetable [ˈvedʒtəbl] овочі
fruit [fruːt] фрукти
carrot [ˈkærət] морква
cabbage [ˈkæb.ɪdʒ] капуста
apple [ˈæp.l̩] яблуко
banana [bəˈnɑː.nə] банан
cucumber [ˈkjuː.kʌm.bər] огірок
onion [ˈʌnjən] цибуля
tomato [təˈmɑːtəʊ] помідор
lemon [ˈlemən] лимон
orange [ˈɒrɪndʒ] апельсин
2. Вп 2 с 79. Прослухай та прочитай. Запам’ятай вживання артиклів, переглянувши відео, яке подано нижче.
Домашнє завдання.
Вп 3 с 79. Прослухай та запам’ятай віршик
26.01.2023
Моє меню/ My menu
Сьогодні на уроці розглянемо тему
«Моє меню», а саме – прийом їжі.
Як ми знаємо, прийом їжі ділиться
на декілька частин:
1.
Сніданок;
2. Обід;
3. Полуденок;
4.
Вечеря.
Як же правильно сказати нам назви прийомів їжі англійською мовою? Пропоную переглянути відео, та записати до свого словничка для вас нові слова.
Breakfast [ˈbrekfəst] сніданок
Lunch [lʌntʃ] обід
Dinner [ˈdɪnə(r)] полуденок
Supper [ˈsʌp.ər] вечеря
Meal [ˈ miːl] їжа
Попрацюймо із підручником.
Вп 1 с. 78. Прочитай та переклади та знайди відповідні прийоми їжі,
які ми з тобою розглянули раніше.
Вп 2 с. 78.
Подивись уважно на картинки та скажи, що зазвичай роблять герої ввечері.
Домашнє
завдання.
Вивчити слова
у словничку. Виконати вп 1 ст 61 (електронний варіант зошита надсилаю у групу)
та записати у звичайний робочий зошит.
Перш ніж працювати в зошиті, необхідно вказати дату та вид роботи за зразком:
Thursday, the 26th of January
Homework
25.01.2023
Різдвяні звичаї в Україні/ Christmas customs in Ukraine
1. Прочитай та переклади діалог на с. 77 вп 1.
2. Дай відповіді на запитання с. 77 вп 2
3. Пограй у гру. С.77 вп 3. Запиши слова, які подано у таблиці, у словничок. Запам’ятай їх
play in the snow [pleɪ ɪn ðə snəʊ] грати у сніжки
play tennis [pleɪ ˈten.ɪs] грати теніс
listen to music [ˈlɪsn tə ˈmjuːzɪk] слухати музику
read a book [riːd e bʊk] читати книгу
play a computer game [pleɪ e kəmˈpjuːtə ɡeɪm] грати комп’ютерні ігри
ski [skiː] кататися на лижах
sing songs [sɪŋ sɒŋ] співати пісні
do homework [du ˈhəʊmwɜːk] робити домашнє завдання
Ukrainian [juːˈkreɪ.ni.ən] український
usually [ˈjuːʒuəli] зазвичай, звичний
Christmas [ˈkrɪs.məs] різдво
Carol [ˈkær.əl] щедрівка, різдвяна пісня
Домашнє завдання.
Намалюй малюнок «Різдво в Україні»
24.01.2023
Різдво в Україні/ Christmas in Ukraine
Опрацювати вп 1 ст 76. Прослухай та запам’ятай. (0:30-4:30).
Всі ми робимо протягом дня звичайні справи, є свої вподобання, або те, що ми не любимо. Як же нам описати те, що ми зазвичай робимо та любимо англійською мовою?
Ми використовуємо прислівник usually – зазвичай. Використовуємо дане слово для опису звички, дії, що відбувається кожен день, або щось, що трапляється надто часто.
Для закріплення матеріалу, спробуй доповнити речення, описавши дії, які зображені у вп 2 ст 59.Фото додається.
Домашнє завдання.
Вп 2 с. 76 читати та перекладати
19.01.2023
Мій улюблений мультфільм/ My favourite cartoon
Виконати вправу 4 ст 75 письмово у зошит. (4:00-6:20)
Вивчити утворені фрази напам’ять.
Перш ніж працювати в зошиті, необхідно вказати дату та вид роботи за зразком:
Thursday, the 19th of January
Class work
Домашнє завдання:
Виконати вправу 5 ст 75
Перш ніж працювати в зошиті, необхідно вказати дату та вид роботи за зразком:
Thursday, the 19th of January
Homework
18.01.2023
Cartoon characters/Герої мультфільмів
Відкрийте свої підручники на сторінці Ст 74 вп 1. Зверніть увану на зображення Русалоньки та Тритона. Давайте разом з вами спробуємо описати їх за такими характеристиками
This is ..
She has got a ..
Her eyes are …
Her hair is ..
The Mermaid is ..
She hasn’t got ..
This is ..
He is ..
He has got ..
His eyes are …
His hair is ..
He hasn’t got ..
Домашнє завдання
Описати свого улюбленого героя мультфільму за таким зразком
This is ..
He/She has got a ..
His/Her eyes are …
His/Her hair is ..
..(name of the character/ ім’я героя мультфільму) is ..
He/She hasn’t got ..
Перш ніж працювати в зошиті, необхідно вказати дату та вид роботи за зразком:
Wednesday, the 18th of January
Homework
17/01/2023
Cartoons/ Мультфільми
Прослухайте аудіо-діалог (0:40-2:22)
Спробуй прочитати та перекласти його.
Ст 74 вп 3
Прослухайте аудіо. (2:20-3:30)
Спробуй прочитати та перекласти його.
Домашнє завдання
Написати декілька речень про свій улюблений мультфілмь за таким зразком
My favorite cartoon is.. (мій улюблений мультфільм це..)
It is about a… (цей мультик про..)
He/she likes to (він/вона любить (що любить робити герой))
I like .. because he/she is (мені подобається… тому що він/вона добра, щира, красива, мила…)
I want to be like him/her. I want to have such a good friend like .(я хочу бути як він/вона. Хочу мати такого хорошого друга як (ім’я головного героя)
Перш ніж працювати в зошиті, необхідно вказати дату та вид роботи за зразком:
Tuesday, the 17th of January
Homework







.png)
.png)

.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
.png)
Комментарии
Отправить комментарий